R E G U L A M I N
Bardzo proszę wszystkich użytkowników o zapoznanie się z nim i przestrzeganie go.
1. Dbaj o kulturę wypowiedzi. Staraj się ograniczać ilość używanych przekleństw w wątkach ogólnych i uprzejmie zwracać do każdego z użytkowników. 2. Surowo zabrania się kopiowania cudzej pracy. Jeśli chcesz to zrobić, musisz uzyskać zgodę autora. Dotyczy tłumaczeń, opowiadań, grafiki i tym podobnych.
3. BANOWANIE i OSTRZEGANIE Jednorazowe wykroczenie = 1 ostrzeżenie. 4 ostrzeżenia to ban. Jego długość zależy od rodzaju skopiowanego materiału i skali przewinienia : a] Kopiowanie cudzych tłumaczeń i notatek(ze stron typu lasdivas, rbdpolonia i tym podobne) - ban na 5 miesięcy b] Kopiowanie opowiadań - ban na 4 miesiące c] Kopiowanie grafiki - ban na 3 miesiące d] Kopiowanie pomysłów(na konkursy etc) - ban na 3 miesiące e] Kopiowanie zdjęć - ban na 3 miesiące Bana można również otrzymać za : f ] Pisanie w prywatnych wątkach przez osoby trzecie, nie zaproszone do wątku - ban na miesiąc g ] Obrażanie innych użytkowników, nagminne stosowanie przekleństw - ban na 2 miesiące
4. Sygnatury a ] Prosimy, by wasze sygnatury zajmowały nie więcej niż 100x100 pikseli. Zbyt duże sygnatury rozciągają niepotrzebnie forum b ] Maksymalna ilość obrazków w sygnaturze, to 4. c ] Sygnatury, które będą zbyt duże zostaną usunięte.
5. Dodawanie notek a] Jeśli dodajesz news, wyodrębnij nagłówek większą czcionką i pogrubieniem. b] Jeśli chcesz dodać do notki bardzo duże obrazki, zmniejsz je tak, by nie powiększały postu i wstaw hiperłącze do większej wersji. c ] W sytuacji, gdy notka dotyczy kilku osób, np. Dulce Marii i Anahi, proszę o dodawanie w wątku poświęconemu zarówno jednej jak i drugiej osobie.
6. Punkty reputacji Nagrodzić kogoś punktem reputacji można w podziękowaniu za : a ] Wykonanie dla nas grafiki b ] Pomoc w sprawach związanych z internetem, funkcjonowaniem forum etc c ] Wygranie konkursu d ] Pomoc w rozwiązaniu konfliktu na forum bądź zapobieganie kłótniom c ] Rozbudowę forum, tj. zakładanie ciekawych wątków, uzupełnianie postów etc. Zabrania się rozdawania punktów reputacji za : a ] ''Świetną grę w rpg'' b ] ''Bo jest ładny/a, fajny/a'' c ] I tym podobne infantylne powody
7. Posty i wątki a] W przypadku wątków prywatnych i komentowania ich przez osoby nie zaproszone, autor wątku ma prawo domagać się usunięcia niechcianych postów b] Autorzy wątków prywatnych t.j off-topic i gramy my mają prawo nie wyrazić zgody na czytanie wątków przez osoby nie zaproszone. Jeśli ktoś zauważy, że osoby niepożądane nagminnie czytają ich wątek, mogą zgłosić to do moderatorów w celu wyjaśnienia sytuacji.
8. Usuwanie konta' [i] a]Każdy użytkownik może zgłosić do aministratora chęć usunięcia konta. b] Posty takiego użytkownika zostają na forum. Szanujmy czas i trud osób, które na te posty odpisywały.
9. Moderatorzy a] Zadaniem każdego moderatora jest pilnowanie porządku na forum. b] Użytkownicy powinni mieć szacunek do pracy ekipy forum, w tym moderatorów. c] Moderatorzy nie powinni nadużywać swoich uprawnień do prywatnych celów, nie określonych w wyżej wymienionych podpunktach.
Regulamin będzie co jakiś czas aktualizowany. Administrator zastrzega sobie prawo do zmieniania go w każdej chwili. Razem z rozpoczęciem aktywności na forum użytkownicy są zobowiązani do przestrzegania go. Wszelkie uwagi dotyczące regulaminu proszę kierować do mnie w prywatnej wiadomości
BRAK ZNAJOMOŚCI REGULAMINU NIE ZWALNIA Z OBOWIĄZKU PRZESTRZEGANIA GO.
|